مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-08سياسي

کشاورزان استان بوشهر حمایت شوند/ لزوم ارائه مشوق برای کشت گندم


نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم ارائه مشوق برای کشت گندم در استان گفت: کشاورزان استان بوشهر برای افزایش تولید باید حمایت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح شنبه در نشست با مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: تأمین غذای سالم و ایمن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هیچگاه نباید کیفیت را فدای کمیت کرد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه تولید محصولات کشاورزی استراتژیک گندم و جو ضروری است، گفت: این محصولات در سبد غدایی مردم نقش مؤثری دارند.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رشد تولید گندم نیازمند تشویق کشاورزان است، افزود: خشکسالی در استان بوشهر همواره بیشتر از ترسالی بوده است و باید برای افزایش کشت گندم از تجربه دیگر کشورها بهره برد.

حسینی بوشهری افزود: مدیران جهاد کشاورزی استان باید با برنامه ریزی سعی کنند تا محصولات مناسب با آب و خاک در استان تولید شود.

وی تصریح کرد: استان بوشهر در تولید گوشت سفید جایگاهی خوبی در کشور دارد اما برای تولید گوشت قرمز نیازمند اهتمام و توجه بیشتر به عشایر است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه نباید نسبت به عشایر زحمتکش غفلت شود، اضافه کرد: عشایر نقش مهم و تأثیرگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان استان بوشهر حمایت شوند/ لزوم ارائه مشوق برای کشت گندم

کشاورزان استان بوشهر حمایت شوند/ لزوم ارائه مشوق برای کشت گندم