مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 13:202023-06-22سياسي

گام بلند گلستانی ها برای حکمرانی جوانان/ جوانان بسترساز حکمرانی متعالی


نخستین رویداد آموزشی رشد و تعالی جوانان در حکمرانی انقلاب اسلامی در استان گلستان با هدف تقویت توانمندی مدیریتی کارمندان جوان این استان برگزار شد.

- ایسنا/گلستان نخستین رویداد آموزشی رشد و تعالی جوانان در حکمرانی انقلاب اسلامی در استان گلستان با هدف تقویت توانمندی مدیریتی کارمندان جوان این استان برگزار شد.

سید محمد میرطاهری در گفت و گو با ایسنا با اشاره برگزاری این رویداد شاخص به میزبانی استانی گلستان در تشریح اهداف این رویداد، اظهار کرد: رویداد آموزشی رشد و تعالی جوانان در حکمرانی انقلاب اسلامی با هدف ارتقاء دانش و توانمندی کارگزاران دولتی برگزار شده و مجریان و حامیان این رویداد مصمم هستند که دوره های بعدی را با قوت و همت بیشتر برنامه ریزی و اجرا کنند.

وی با بیان اینکه در این رویداد دکتر محسن دوباشی به عنوان مدیرعامل ستاد جامع پیشرفت منطقه ای، دکتر محسن دنیوی، عضو هیئت علمی پژوهشکده فرهنگ و هنر و دکتر سیدعلی مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان از سخنرانان مراسم افتتاحیه این رویداد بودند، افزود: برگزاری چهار کارگاه 3 ساعته به عنوان بخش اصلی و محوری رویداد در دستور کار ما بود که به فضل خدا و با حضور اساتید ملی و استقبال کارمندان جوان ادارات برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند گلستانی ها برای حکمرانی جوانان/ جوانان بسترساز حکمرانی متعالی

گام بلند گلستانی ها برای حکمرانی جوانان/ جوانان بسترساز حکمرانی متعالی