مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-10سياسي

مسئولان حضور در میان مردم را غنیمت بدانند


امام جمعه فردیس با بیان اینکه وظیفه روحانیت این است که در خدمت مردم باشد، گفت: مسئولان حضور در میان مردم را غنیمت بدانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی صبح دوشنبه در دیدار با هیئت امنای مسجد حضرت ولیعصر (عج) شهرک بعثت اظهار کرد: بارها تکرار داده ام من امام جمعه شهرستان فردیس هستم نه شهر فردیس، بنابراین ارادت خاصی به مردم مشکین دشت دارم.

وی بیان کرد: در حکومت اسلامی همه با هم برابر هستند، امیرالمومنین علی (ع) در برابر یهودی که به نزد قاضی مراجعه کرده بود، چون شاهد نداشت، نتوانست حق خود را بستاند.

امام جمعه فردیس تصریح کرد: این در شرایطی است که آن قاضی توسط خود امیرالمومنین علی (ع) منصوب شده بود، به خاطر این نوع نگاه ایشان، آن یهودی بلافاصله ایمان آورد.

وی خاطرنشان کرد: در طول یک سال از تمام مساجد شهرستان فردیس بازدید کردم، حضور در میان شما را نعمت می دانم و همه مسئولان حضور در میان مردم را باید غنیمت بدانند.

حسینی متذکر شد: وظیفه ما روحانیت این است که در خدمت شما باشیم، مبادا کسی در لباس ما اشتباه نماید، اگر احیاناً اشتباهی از سوی برخی اشخاص به وجود می آید، آن را به حساب شخص بگذارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان حضور در میان مردم را غنیمت بدانند

مسئولان حضور در میان مردم را غنیمت بدانند