مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-09اجتماعي

اولویت دانشگاه فنی و حرفه ای فارس تربیت نیروی ماهر و متخصص است


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای فارس گفت: صنایع نیازمند نیروی انسانی توانمند و آموزش دیده اند و اولویت دانشگاه فنی و حرفه ای فارس نیز تربیت نیرویی ماهر و متخصص است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر ترک زاده صبح یکشنبه در اولین جلسه کنسرسیوم اشتغال و مهارت آموزی استان فارس بیان کرد: کاهش فاصله صنعت و دانشگاه از جمله اهدافی است که کنسرسیوم اشتغال و مهارت آموزی به دنبال تحقق آن است.

وی اضافه کرد: تربیت دانشجویان بر اساس مهارت های تخصصی مورد نیاز صنایع از اولویت های دانشگاه فنی و حرفه ای فارس است و طرحی با عنوان توسعه اشتغال پذیری دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه تاد با هدف ارتقای کیفیت و کارآمدی آموزش ها و افزایش ضریب اشتغال پذیری دانشجویان و دانش آموختگان و تأمین نیروی کار ماهر موردنیاز صنایع در دست اجرا دارد که با سه شیوه نیروی کار ماهر مورد نیاز واحدهای صنعتی و تجاری استان را تأمین می کند.

او در خصوص شیوه های اجرایی در طرح تاد نیز تصریح کرد: تأمین نیرو از بین فارغ التحصیلان فعلی دانشگاه، آموزش مهارت ها و پرورش شایستگی های مورد نیاز صنایع به دانشجویان و بورسیه تحصیلی دانشجویان نخبه با ارائه آموزش های تخصصی بر اساس نیازهای خاص هر صنعت از جمله روش هایی است که برای تأمین نیرو انسانی مورد نیاز صنعت در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دانشگاه فنی و حرفه ای فارس تربیت نیروی ماهر و متخصص است

اولویت دانشگاه فنی و حرفه ای فارس تربیت نیروی ماهر و متخصص است