مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-02اقتصادي

9 جهش عمرانی با اعتبار 17 هزار میلیاردی طی 6 ماه در کلانشهر شیراز


معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به مهم ترین اقدامات عمرانی شهرداری شیراز طی 6 ماه گذشته گفت: از بهمن ماه سال 1401 تا کنون 9 جهش عمرانی در کلانشهر شیراز با اعتبار حدود 17 هزار میلیارد تومان اتفاق افتاده است.

- محمد امین در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به اینکه این 9 جهش همه جنس پروژه ای را شامل می شود، اظهار داشت: چند پروژه بزرگ مقیاس شامل بهره برداری از فاز نخست خط دوم مترو، افتتاح فاز نخست بزرگراه 55 متری جنوب شهرک حافظ، چند پروژه آتش نشانی و مرکز امداد و نجات همچون پروژه آتش نشانی شهرک گویم واقع در شمال غرب شیراز و مرکز امداد و نجات کوهستان دراک از جمله این پروژه ها است.

  وی افزود: همچنین دوربرگردان غیرهم سطح نیایش، مجتمع تجاری تفریحی گردشگری کوهستان در مجاورت کوه دراک به وسعت پنج هکتار، کلنگ زنی تقاطع هایی چون تقاطع سفیر رحمت و رحمت قائم و همچنین پل مهدی آباد از جمله پروژه های ما در 6 ماهه اخیر بوده اند.

  معاون عمرانی شهردار شیراز در ادامه، کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی خط سوم مترو شیراز از ورودی شهرک گلستان تا پل معالی آباد که از سال 99 تا کنون متوقف بود را از دیگر پروژه های مهم عنوان کرد و از افتتاح یک سالن مطالعه و کتابخانه مجهز در پنج طبقه واقع در منطقه 11 خبر داد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 جهش عمرانی با اعتبار 17 هزار میلیاردی طی 6 ماه در کلانشهر شیراز

9 جهش عمرانی با اعتبار 17 هزار میلیاردی طی 6 ماه در کلانشهر شیراز