مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-22سياسي

890 خانوار کمیته امداد استان اردبیل به خودکفایی رسیدند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: در سال گذشته 890 خانوار با اشتغال ایجاد شده و کسب درآمد مناسب به خودکفایی رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اردبیل، علیرضا حسین نژاد اظهار کرد: توانمندسازی خانواده های تحت حمایت برای رسیدن به مرز خودکفایی از رویکردهای این نهاد انقلابی است که سال گذشته 890 خانوار با اشتغال ایجاد شده و کسب درآمد مناسب به خودکفایی رسیدند.

وی افزود: در حوزه مسکن و با هدف توانمندسازی خانواده های تحت حمایت، سال گذشته در قالب تفاهمنامه با بنیاد علوی و سپاه ساخت 604 واحد مسکن آغاز شد که 380 واحد اواخر سال گذشته به بهره برداری رسید.

224 واحد مسکن مددجویی به بهره برداری می رسد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: مابقی این تعداد واحد مسکونی و سرپناه ایمن که 224 واحد مسکن را شامل می شود امسال تکمیل و افتتاح خواهد شد.

حسین نژاد تصریح کرد: در حوزه تعمیرات مسکن نیز 904 واحد مددجویی مرمت و بازسازی شده و 47 میلیارد تومان منابع نیز در این بخش هزینه شده است.

وی از ارائه خدمات به 16 هزار دانش آموز و 761 دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد و گفت: بیش از 5 هزار و 655 نفر از این دانش آموزان از خدمات فرهنگی و اردوهای برپا شده بهره مند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

890 خانوار کمیته امداد استان اردبیل به خودکفایی رسیدند

890 خانوار کمیته امداد استان اردبیل به خودکفایی رسیدند