مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 07:102023-06-26پزشكي

رعایت نکات بهداشتی در آستانه بازگشت حجاج و عید سعید قربان ضروری است


مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت استان کردستان گفت: در آستانه فرا رسیدن عید سعید قربان و بازگشت حجاج از سرزمین وحی، شهروندان برای پیشگیری از شیوع برخی بیماری ها نکات بهداشتی را رعایت کنند.

- مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت استان کردستان: رعایت نکات بهداشتی در آستانه بازگشت حجاج و عید سعید قربان ضروری است ایسنا/کردستان مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت استان کردستان گفت: در آستانه فرا رسیدن عید سعید قربان و بازگشت حجاج از سرزمین وحی، شهروندان برای پیشگیری از شیوع برخی بیماری ها نکات بهداشتی را رعایت کنند.

دکتر جهانبخش یوسفی، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سفر پرخیر و برکت حج، بزرگ ترین اجتماع مسلمانان بوده و جمعیت زیادی از نقاط مختلف جهان در این گردهمایی معنوی شرکت می کنند و به همین دلیل، شرایط برای سرایت پاره ای از بیماری ها به حجاج فراهم است، لذا رعایت اصول پیشگیری مانع از ابتلای اطرافیان، استقبال کنندگان و در نهایت ممانعت از ایجاد همه گیری در جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه، عفونت های دستگاه تنفسی، بیماری های منتقله از آب و مواد غذایی و بیماری هایی نظیر تب کریمه کنگو از مهمترین بیماری هایی است که احتمال ابتلا به آنها وجود دارد و اغلب این بیماری ها با اتخاذ راهکاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت نکات بهداشتی در آستانه بازگشت حجاج و عید سعید قربان ضروری است

رعایت نکات بهداشتی در آستانه بازگشت حجاج و عید سعید قربان ضروری است