مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-10بين الملل

برنامه رسانه ای آمریکا برای ایجاد شورش مسلحانه علیه کرملین


سرویس اطلاعات خارجی روسیه از برنامه رسانه ای وزارت امور خارجه آمریکا برای ایجاد شورش مسلحانه در روسیه از طریق پخش اخبار جعلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد که وزارت امور خارجه آمریکا خطاب به شرکت های رسانه‏ای این کشور دستورالعمل هایی در مورد پوشش رویدادهای مربوط به روسیه صادر کرده است که هدف آن پیشبرد مفهوم مبارزه مسلحانه علیه مقامات روسیه است.

بر اساس گزارش سرویس اطلاعات خارجی روسیه در ماه ژوئن، وزارت امور خارجه آمریکا برای مجتمع های رسانه ای بزرگ مانند ای تی اند تی، نیویورک تایمز، نیوزویک، کامکست، گروه رسانه ای گراهام و هلدینگ نش دستورالعمل‏هایی صادر کرده است که در آن بر ارائه نادرست رویدادها در روسیه و اطراف آن تاکید شده است و هدف از این نحوه پوشش خبری این است که ایده نیاز به مبارزه قاطع علیه مقامات را تا زمان شکل گیری وقوع یک شورش مسلحانه به ذهن شهروندان روسیه وارد کند.

طبق این گزارش در این دستور العمل تاکید شده است که برای سوق دادن شهروندان روسیه به اعتراضات، برنامه هایی برای تکثیر فعال اخبار جعلی درباره ضعف دولت روسیه، ناتوانی آن در دفاع از سرزمین های خود و اجتناب ناپذیر بودن شکست در رویارویی با غرب در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه رسانه ای آمریکا برای ایجاد شورش مسلحانه علیه کرملین

برنامه رسانه ای آمریکا برای ایجاد شورش مسلحانه علیه کرملین