مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:502023-06-25اقتصادي

قانون جهش تولید مسکن بدون همکاری بانک ها به جایی نمی رسد


بانک ها پایه رشد و توسعه مسکن در کشور هستند و امکان ندارد بتوانیم قانون جهش تولید مسکن را بدون تسهیلات اعطایی از سوی بانک ها به سرانجام برسانیم.

- نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: بانک ها پایه رشد و توسعه مسکن در کشور هستند و امکان ندارد بتوانیم قانون جهش تولید مسکن را بدون تسهیلات اعطایی از سوی بانک ها به سرانجام برسانیم.

حجت الاسلام احد آزادی خواه در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره دلیل استنکاف بانک ها از اجرای قانون جهش تولید مسکن و پرداخت وام خرید و ساخت مسکن، گفت: اولویت مجلس یازدهم از همان ابتدا مسکن بوده و به همین دلیل قانون جهش تولید مسکن را به تصویب رساندیم.

اینکه مجلس قانون جهش تولید مسکن را مصوب کرد، نشان دهنده اهمیت مسکن برای ماست و مسکن یک مسئله ضروری برای جامعه است و اهمیت آن غیرقابل انکار است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از دلایلی که بانک های عامل برای عدم پرداخت تسهیلات در حوزه مسکن مطرح می کنند قابل توجه است و مهمترین دلیلشان این است که تکالیف زیادی برای اعطای وام بر آن ها بار شده است و اعلام می کنند برای عمل به تمام این وظایف منابع و اعتبار کافی در اختیار ندارند.

این نماینده مجلس یازدهم ادامه داد: ما در قانون، بانک های عامل را ملزم به اعطای وام ساخت مسکن کردیم و آنها هم باید بر اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون جهش تولید مسکن بدون همکاری بانک ها به جایی نمی رسد

قانون جهش تولید مسکن بدون همکاری بانک ها به جایی نمی رسد