مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 22:252023-07-06سياسي

تذکر استاندار گیلان درخصوص ایام انتخابات


استاندار گیلان با اشاره به اینکه امسال انتخابات را در پیش داریم،گفت: باید حواسمان باشد تا به چهره همدیگر چنگ نزنیم و شخصیت ها را تخریب نکنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، اسدالله عباسی عصر امروز در مراسم شهادت علی اخوین انصاری نخستین و تنها شهید استاندار کشور در مسجد طالب زاده مقارن با عید سعید غدیر خم اظهار کرد: شهید انصاری اسوه و الگوی جهادی برای همه جامعه به ویژه مسؤولین هستند.

  وی با اشاره به اینکه شهید انصاری ارادت خاص به مولا امیرالمومنین (ع) داشتند، افزود: شهید انصاری در یک خانواده مذهبی، متدین و مومن در رودسر به دنیا آمد که براساس آموزه دینی و قرآنی پرورش یافت و دوستدار و پیرو علی (ع) بود.

  نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اینکه شهید انصاری در زمان انقلاب برای تکمیل تحصیلاتش در آمریکا زندگی می کرد، گفت: تحصیلات در آمریکا آرزوی هر جوانی ایرانی بود اما شهید انصاری در زمان انقلاب برای حمایت از امام (ره) و کمک به انقلاب تحصیلاتش را رها کرد و به ایران بازگشت.

  استاندار گیلان زمان شناسی، بصیرت و آگاهی و شناخت به اسلام و قرآن و ولایت پذیری را از شخصیت بارز شهید انصاری برشمرد و تصریح کرد: شهید انصاری بعد از معاونت استانداری خراسان به عنوان استاندار گیلان راهی این استان شد و با توکل و ایمان به خدا و توسل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر استاندار گیلان درخصوص ایام انتخابات

تذکر استاندار گیلان درخصوص ایام انتخابات