مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:502023-06-27سياسي

آغاز استخدام 1200 نفر نیروی اداری در دادگستری استان تهران


معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران از صدور ابلاغ 1200 نفر نیروی اداری جدید در دادگستری استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، سید رضا سجودی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران ضمن گرامی داشت هفته قوه قضاییه با یاد و نام شهید آیت الله دکتر بهشتی و یاران با ایشان، اظهار کرد: حرکت قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی بنابر اسناد بالادستی است.

روز اول قوه قضاییه که به عنوان عدالت قضایی نامگذاری شده است و دسترسی مناسب مردم به مراجع قضایی نیز یکی از مصادیق افزایش عدالت قضایی و از جمله اهدافی است که  در دوره جدید ریاست قوه قضاییه برنامه ریزی شده تا به نحو احسن زمینه اجرای فرامین مقام معظم رهبری فراهم شود و به مرحله ظهور برسد.

سجودی افزود: توسعه مجتمع های تخصصی و ایجاد زمینه دسترسی آسان مردم به این  مجتمع ها از جمله برنامه هایی است که با تدابیر رییس کل دادگستری استان تهران مورد پیگیری قرار گرفته و همزمان با هفته قوه قضاییه، با افتتاح 15 شعبه از شعب محاکم تجدید نظر استان تهران در محل ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی، دسترسی بهتر برای مردم در غرب شهر تهران فراهم شد.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: در اولین گام در آستانه هفته قوه قضاییه 7 شعبه از شعب مذکور آغاز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز استخدام 1200 نفر نیروی اداری در دادگستری استان تهران

آغاز استخدام 1200 نفر نیروی اداری در دادگستری استان تهران