مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:552023-06-22حوادث

مراجعه به رمال و دعانویس، 500 میلیون برای شهروند کرمانی آب خورد


جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری سه متهم که در قالب رمالی و دعانویسی بیش از پنج میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

  - ایسنا/کرمان جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری سه متهم که در قالب رمالی و دعانویسی بیش از پنج میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

  سردارعبدالعلی روانبخش امروز اول تیرماه در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یک شهروند به پلیس آگاهی و طرح شکایتی مبنی بر کلاهبرداری از وی در قالب رمالی و فالگیری، مشخص شد این فرد پس از قطع امید از بهبود بیماری فرزندش به پیشنهاد یکی از آشنایان به فردی دعانویس اعتماد و طی چند مرحله بالغ بر پنج میلیارد ریال را به امید حل مشکلش به این فرد پرداخت کرده اما به جز از دست رفتن سرمایه زندگی اش هیچ نتیجه دیگری عایدش نشده است.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی بر اساس اظهارات شاکی و انجام تحقیقات بعدی به دست داشتن سه متهم در این کلاهبرداری پی برده و خوشبختانه خیلی زود مخفیگاه متهمان مورد نظر را در یکی از نقاط حاشیه شهر کرمان شناسایی و طی عملیاتی هر سه متهم دخیل در این کلاهبرداری را در همین مکان دستگیر کردند.

سردار روانبخش با اشاره به اعتراف صریح متهمان به اغفال چند ساله مردم و مراجعین از طریق رمالی و دعانویسی بیان کرد: این سه کلاهبردار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه به رمال و دعانویس، 500 میلیون برای شهروند کرمانی آب خورد

مراجعه به رمال و دعانویس، 500 میلیون برای شهروند کرمانی آب خورد