مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-11فرهنگي

روایت یک پژوهشگر سینما از انقراض «کتاب»/کتابخانه ها موزه می شوند!


احمد الستی از اساتید پیشکسوت حوزه پژوهش سینما، به بهانه عرضه دیجیتالی یکی از آثارش با عنوان «هنر دقت» به ارائه توضیحاتی درباره اهمیت عرضه اینگونه کتاب ها پرداخت.

- احمد الستی از اساتید پیشکسوت حوزه پژوهش سینما، به بهانه عرضه دیجیتالی یکی از آثارش با عنوان هنر دقت به ارائه توضیحاتی درباره اهمیت عرضه اینگونه کتاب ها پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر درباره دیجیتالی شدن کتاب هنر دقت گفت: من با وجودی که در خانه خودم بزرگ ترین کتابخانه سینمایی در ایران را دارم، موافق با دیجیتالی شدن حجم زیادی از آثار و کتاب ها هستم.

امتیازات نسخه دیجیتالی کتاب ها نسبت به نسخه کاغذی وی ادامه داد: دیجیتالی شدن کتاب ها امتیازهایی بسیار را به ارمغان می آورد.

برای مثال، یکی از مهم ترین امتیازها هنگام سفر به کشورهای متفاوت است.

وقتی کتاب های کاغذی را نگهداری می کنیم هنگام سفر به مکانی دیگر نمی توانیم آن ها را همراه با خودمان ببریم در حالی که نسخه دیجیتالی آثار را می توان به راحتی با یک کامپیوتر جابه جا کرد و کمیتشان هم دیگر اهمیتی نخواهد داشت.

الستی گفت: کتاب های دیجیتالی را با سرعت بیشتری می توان مطالعه کرد.

امکان تغییر فونت آن ها وجود دارد و می توان با درشت تر کردن صفحه، کلمات را با وضوح بیشتری مطالعه کرده و درنتیجه امکان تندخوانی را پدید آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک پژوهشگر سینما از انقراض «کتاب»/کتابخانه ها موزه می شوند!

روایت یک پژوهشگر سینما از انقراض «کتاب»/کتابخانه ها موزه می شوند!