مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-01بين الملل

مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی: برنامه ای برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران نداریم


مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی گفت که اسراییل در حال حاضر برنامه ای برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران ندارد.

- مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی: برنامه ای برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران نداریم مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی گفت که اسراییل در حال حاضر برنامه ای برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، زاچی هانِگبی، مشاور امنیت ملی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه تلویزیونی تاکید کرد، از آنجا که گفت وگوها میان تهران و واشنگتن به دنبال کاهش تنش ها بوده است، اسراییل به حمله به تاسیسات هسته ای ایران نزدیک نشده است.

وی که با کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت وگو می کرد در ادامه گفت که همچنان نتایج رایزنی ها میان تهران و واشنگتن مشخص نیست و او نمی داند که این گفت وگوها با چه سازوکاری برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران را محدود خواهد کرد و از سطح تنش های موجود می کاهد.

این مقام صهیونیستی در پاسخ به این سوال که آیا اسراییل در آستانه انجام یک حمله پیشگیرانه به تاسیسات هسته ای ایران قرار دارد؟ تاکید کرد که اسراییل برنامه ای برای یک حمله پیشگیرانه ندارد چراکه در واقع ایران در زمینه غنی سازی اورانیوم از آن میزانی که از نظر اسراییل خط قرمز به حساب می آید، عبور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی: برنامه ای برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران نداریم

مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی: برنامه ای برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران نداریم