مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-12اجتماعي

بهره برداری از چهار پروژه کلان عمرانی غرب تهران تا پایان سال


معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از بهره برداری چهار پروژه کلان عمرانی منطقه 22 تا پایان سال خبرداد و گفت: از 800 کیلومتری که برای کاهش مسافت تردد معابر در شهر تهران در نظر داریم 160 کیلومتر کاهش مسافت در منطقه 22 محقق خواهد شد.

- معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از بهره برداری چهار پروژه کلان عمرانی منطقه 22 تا پایان سال خبرداد و گفت: از 800 کیلومتری که برای کاهش مسافت تردد معابر در شهر تهران در نظر داریم 160 کیلومتر کاهش مسافت در منطقه 22 محقق خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین تکریم و معارفه شهرداران مناطق 22 و 6 تهران با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، رضا شرفی شهردار منطقه 22، حمیدرضا حاجوی شهردار سابق این منطقه و همچنین سیدمرتضی روحانی، شهردار جدید منطقه 6 ، رضا محمدی شهردار پیشین این منطقه و جمعی از مدیران در مراسمی جداگانه برگزار شد.

عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از بهره برداری چهار پروژه کلان عمرانی منطقه 22 تا پایان سال خبرداد و افزود: از 800 کیلومتری که برای کاهش مسافت تردد معابر در شهر تهران در نظر داریم 160 کیلومتر کاهش مسافت در منطقه 22 محقق خواهد شد که با تلاش مضاعف همه همکاران این مهم را بزودی رقم خواهیم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از چهار پروژه کلان عمرانی غرب تهران تا پایان سال

بهره برداری از چهار پروژه کلان عمرانی غرب تهران تا پایان سال