مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:352023-06-22سياسي

ذوق و دانش جوانان را در مدیریت فضای مجازی قدر بدانید


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: خوشبختانه جوانان باسوادی که ذوق فعالیت متعهدانه در فضای مجازی را دارند، در کشور و از جمله در شهر امام رضا فراوان هستند.

- این ظرفیت را قدر بدانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت‎ الله سید احمد علم‎الهدی در دیدار با سید محمدامین آقامیری دبیر شورای عالی فضای مجازی که با حضور معاونین مرکز ملی فضای مجازی به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به ضرورت های راهبردی برای فعالیت در عرصه فضای مجازی اظهار کرد: یکی از مسائلی که باید موردتوجه قرار بگیرد، حفظ وجهه اقتدار در تصمیم گیری و تصمیم سازی است.

شورای عالی فضای مجازی با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف باید سنگر اصلی نظام برای موضع گیری آفندی در این عرصه باشد و هر چه سریع تر از مقام واکنشی و موضع دفاعی فراتر برود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: شما باید بدانید که طرح و برنامه برای سازمان دهی فضای مجازی بسیار است اما در این شرایط بیش از نظریه پردازی باید متمرکز بر اجرا باشید و در این مسیر، هر گام را که بردارید، اگر اخلاص در عمل داشته باشید، ذات اقدس پروردگار گام بعدی را پیش پای شما نمایان خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوق و دانش جوانان را در مدیریت فضای مجازی قدر بدانید

ذوق و دانش جوانان را در مدیریت فضای مجازی قدر بدانید