مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-17سياسي

خروج 400 روستا از بن بست با افتتاح راه اصلی پاتاوه- دهدشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «علی اکبر محمدی» از افتتاح راه اصلی پاتاوه- دهدشت خبر داد و افزود: این پروژه یکی از مهمترین محور های منطقه و استان در کریدور بزرگراهی شمال- جنوب است که اتصال مرکز کشور به استان خوزستان و بنادر جنوبی را فراهم می کند.

- مدیرکل ساخت و توسعه راه های جنوب کشور گفت: به منظور تسهیل تردد از مرکز به جنوب کشور راه اصلی پاتاوه-دهدشت و بخشی از بزرگراه بابامیدان- گچساران- بهبهان امروز (دوشنبه) زیر عبور می رود که موجب خارج کردن 400 روستای مسیر از بن بست می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محمدی از افتتاح راه اصلی پاتاوه- دهدشت خبر داد و افزود: این پروژه یکی از مهمترین محور های منطقه و استان در کریدور بزرگراهی شمال- جنوب است که اتصال مرکز کشور به استان خوزستان و بنادر جنوبی را فراهم می کند.

وی، کاهش 65 کیلومتر از مسیر پاتاوه تا بهبهان نسبت به مسیر موجود پاتاوه- یاسوج- بابامیدان- گچساران- بهبهان را از مهمترین مزایای این پروژه عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین ویژگی های این پروژه افزایش چشمگیر ایمنی است و با توجه به اینکه مسیر میانبر برای سفر به استان های جنوبی در کریدور بزرگراهی شمال به جنوب محسوب می شود، در مصرف سوخت و انرژی نیز موثر خواهد بود و با خارج کردن 400 روستای مسیر از بن بست نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 400 روستا از بن بست با افتتاح راه اصلی پاتاوه- دهدشت

خروج 400 روستا از بن بست با افتتاح راه اصلی پاتاوه- دهدشت