مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 21:252023-07-08فرهنگي

اکران مردمی مستند آخر دنیا در بلوار شهید چمران شیراز


گروهی از جهادگران شیرازی با نام جمکرانی ها که پس از زلزله اندیکا برای امدادرسانی به هم میهنان به این منطقه صعب العبور عزیمت کرده بودند حالا با گذشت 2 سال از آن روزها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جهادگران شیرازی که رد پای سازندگی شان در گوشه به گوشه کشور مشاهده میشود، در یکی از کار های جهادی خود برای بازسازی خساراتی ناشی از زلزله اندیکا به روستا کمفه سپیدار در توابع این شهرستان رفتند تا به هموطنان آسیب دیده یاری رسانند.

حالا با گذشت حدود 2 سال از آن روزها، شرح زندگی جهادی چند ماهه شان را در قالب مستندی با عنوان آخر دنیا برای شیرازی ها به نمایش گذاشتند.

سرپرست جوان این مجموعه در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز گفت: زمانی که باخبر شدیم گروهی از روستانشینان که در خانه های سنگی و کاه گلی زندگی می کنند و با وقوع زلزله سر پناه خود را از دست داده اند، با تمام قوا در صحنه حاضر شدیم.

سیدعبداالغفار حسینی گفت: روستای کمفه سپیدار که در توابع شهرستان اندیکا قرار دارد، شرایط آب و هوایی مساعدی برای امدادرسانی نداشت و با وجود سرمای شدید و بارش رحمت الهی، جهادگران پنج ماه در این منطقه به طور مستمر حضور داشتند تا هر چه سریعتر سرپناهی برای روستانشینان و دام هایشان فراهم آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران مردمی مستند آخر دنیا در بلوار شهید چمران شیراز

اکران مردمی مستند آخر دنیا در بلوار شهید چمران شیراز