مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 20:202023-07-15حوادث

جستجو برای یافتن دومین کودک غرق شده در رودخانه هراز


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل در حالی خبر از غرق شدن یک کودک 9ساله پیش از ظهر شنبه 24 تیرماه در رودخانه هراز خبر داد که صبح امروز هم پیکر بی جان یک پسر 12 ساله غرق شده از این رودخانه پیدا شده بود.

- ایسنا/مازندران رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل در حالی خبر از غرق شدن یک کودک 9ساله پیش از ظهر شنبه 24 تیرماه در رودخانه هراز خبر داد که صبح امروز هم پیکر بی جان یک پسر 12 ساله غرق شده از این رودخانه پیدا شده بود.

جمشید نیکزاد به خبرنگار ایسنا گفت: عملیات جستجوی این کودک 9 ساله که همراه خانواده خود در حاشیه رودخانه هراز برای استراحت اسکان داشتند و به داخل رودخانه پرت شده بود، انجام شد.

وی افزود: در ساعت 9 و 15 دقیقه صبح امروز با اعلام خبر از طریق مرکز 112 با جمعیت هلال احمر مبنی بر غرق شدن کودک 12 ساله در رودخانه خروشان هراز در حدفاصل روستای آب اسک بخش لاریجان شهرستان آمل، بلافاصله تیم های امداد و نجات پایگاه های رینه و گزنک و یک تیم پشتیبانی از شهرستان آمل اعزام شدند.

رییس جمعیت هلال احمر آمل ادامه داد، تیم های امداد و نجات کوهستان، دهیاری و نیروهای مردمی هم در این جستجو برای پیدا کردن این کودک همکاری کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه تاکنون اثری از کودک 9 ساله پیدا نشده اما جستجوی تیم های حاضر در منطقه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جستجو برای یافتن دومین کودک غرق شده در رودخانه هراز

جستجو برای یافتن دومین کودک غرق شده در رودخانه هراز