مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-20دانش

برنامه ای برای تعطیلی هیچکدام از واحدها و مراکز دانشگاه آزاد نداریم


مشاور فرهنگی رییس دانشگاه آزاد کشور به کاهش تعداد دانشجویان برخی از واحدها و مراکز این دانشگاه اشاره کرد و گفت: برنامه ای برای جمع کردن هیچکدام از این واحدها و مراکز نداریم، - ایسنا/کرمانشاه مشاور فرهنگی رییس دانشگاه آزاد کشور به کاهش تعداد دانشجویان برخی از واحدها و مراکز این دانشگاه اشاره کرد و گفت: برنامه ای برای جمع کردن هیچکدام از این واحدها و مراکز نداریم، اما شاید کاربری برخی از آنها از آموزشی به پژوهشی تغییر داده شود.

حسن بنیانیان در حاشیه سفر به کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرایی شدن سند تحول پنج ساله این دانشگاه، اظهار کرد: اجرای این سند از سال گذشته آغاز شده است.

وی یکی از مهمترین رویکردهای این سند را مهارت آموزی به دانشجویان و تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت عنوان کرد و افزود: در گذشته تقاضای جدی برای مدرک دانشگاهی در کشورمان وجود داشت و این موضوع فضای دانشگاه ها را هم تحت تاثیر خود قرار داده بود، برای همین در دانشگاه ها صرفا روی انتقال محفوظات و دانش تئوریک کار می شد.

مشاور امور فرهنگی رییس دانشگاه آزاد کشور تصریح کرد: طی سالهای اخیر شرایط کشور به گونه ای پیش رفته که استخدام های دولتی بسیار محدود شده، لذا توجه به استخدام در بخش خصوصی بالا رفته و بخش خصوصی هم روی جذب افراد دارای مهارت تمرکز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ای برای تعطیلی هیچکدام از واحدها و مراکز دانشگاه آزاد نداریم

برنامه ای برای تعطیلی هیچکدام از واحدها و مراکز دانشگاه آزاد نداریم