مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 21:002023-07-11سياسي

عزاداری های محرم بستری برای تحکیم اعتقادات دینی مردم باشد


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تأکید کرد: باید از بستر عزاداری محرم برای حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی و تحکیم اعتقادات دینی و ارزش های اسلامی بهره بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی سه شنبه شب در جلسه شورای هیئات مذهبی آذربایجان شرقی در محل استانداری که با محوریت برنامه ریزی برای مراسم دهه محرم برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار داشت: امسال مراسم جشن و مهمانی عید غدیر در تمام نقاط استان با عظمت و شکوه خاصی برگزار شد و علاوه بر برنامه های متمرکز اجرا شده در تبریز، رویکرد اصلی فعال شدن تشکل های دینی و مردمی مانند هیئات در برگزاری گستره این مراسم در همه نقاط و محلات بود.

وی با بیان اینکه این هدف گزاری در مراسم عید غدیر به شکلی قابل قبول و متفاوت با سال های پیش محقق شد، افزود: امیدواریم همین همت به صورت مضاعف تر در دهه محرم نیز صورت گیرد و به ویژه سازمان ها و نهادهای متولی در مواردی چون تهیه اقلام مورد نیاز نذورات مردمی همکاری و پیش بینی های لازم را داشته باشند تا مردم و هیئات از این نظر با مشکلی در ایام محرم مواجه نشوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به تأکیدات نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مبنی بر لزوم اعلام عزاداری های حسینی پس از روز مباهله در 25 ذی الحجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری های محرم بستری برای تحکیم اعتقادات دینی مردم باشد

عزاداری های محرم بستری برای تحکیم اعتقادات دینی مردم باشد