مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-01اجتماعي

پیش بینی 546 پایگاه برای اوقات فراغت دانش آموزان قمی


مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تاکید کرد: همه امکانات و ظرفیت های آموزش و پرورش را وارد میدان کردیم تا دانش آموزان متناسب با علاقه و استعداد خودشان بتوانند خدمات لازم را از پایگاه های اوقات فراغت دریافت کنند.

- ایسنا/قم مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تاکید کرد: همه امکانات و ظرفیت های آموزش و پرورش را وارد میدان کردیم تا دانش آموزان متناسب با علاقه و استعداد خودشان بتوانند خدمات لازم را از پایگاه های اوقات فراغت دریافت کنند.

اوقات فراغت فرصت هایی است که افراد مسئولیت انجام هیچگونه کار ضروری را بر عهده ندارند و زمان در اختیار آن ها است تا با توجه به علاقه و میل خود از بین مجموعه فعالیت های متنوع، فعالیتی فرح بخش و نشاط آور را بر اساس نیازهای روحی، سن و توان مالی خود انتخاب کنند.

البته اوقات فراغت به معنای بی کاری و وقت بیهوده نیست لذا استفاده مطلوب و هدفمند از این اوقات می تواند تاثیر مهمی در بهبود کیفیت زندگی افراد و توانمندسازی آنان در حیطه های اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی داشته باشد.

به همین دلیل والدین اغلب برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان خود به دنبال بهترین برنامه ها و مطمئن ترین فضاها هستند تا فرزندانشان بسیاری از مهارت های فردی و اجتماعی را بیاموزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 546 پایگاه برای اوقات فراغت دانش آموزان قمی

پیش بینی 546 پایگاه برای اوقات فراغت دانش آموزان قمی