مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 19:552023-07-08بين الملل

تلاش آمریکا و صهیونیست ها برای از بین بردن همگرایی در منطقه


نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی از تلاش های آمریکا و رژیم صهیونیستی جهت از بین بردن همگرایی در منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سانا، امروز شنبه، علی دعموش، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی در تلاش هستند تا هر اقدامی در راستای همگرایی و برقراری روابط اقتصادی میان کشورهای منطقه را مورد هدف قرار دهند.

دعموش با اشاره به تحولات جاری منطقه افزود: واشنگتن می کوشد تا استقبال اتحادیه عرب از سوریه و توافق میان عربستان سعودی و ایران را به شکست بکشاند، تحریم هایی را در این رابطه اعمال کند، برخی شرکت ها و سرمایه گذاران را در فهرست تروریسم قرار دهد، اعتماد میان دولت ها را متزلزل کند و از هرگونه همکاری میان آن ها جلوگیری کند.

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در خصوص انگیزه آمریکا از این اقدامات گفت: تمام این اقدامات با هدف ضربه زدن به تلاش هایی است که به همگرایی و ارتباط اقتصادی، تجاری و مالی میان کشورهای منطقه می انجامد.

دعموش از تمامی کشورهای منطقه دعوت کرد که در راستای ایجاد اعتماد راسخ، همگرایی استوار و همکاری وسیع تلاش بیشتری به خرج بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش آمریکا و صهیونیست ها برای از بین بردن همگرایی در منطقه

تلاش آمریکا و صهیونیست ها برای از بین بردن همگرایی در منطقه