مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-04سياسي

برنامه مشترک انتخاباتی برای 475 فرماندار تعریف می شود


برنامه مشترک انتخاباتی برای 475 فرماندار در سطح کشور در حال تدوین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا غلامرضا صبح سه شنبه در سومین همایش منطقه ای آموزش انتخابات اظهار داشت: اعتماد مردم به مجریان انتخابات امری ضروری است و در پی آن به سلامت انتخابات دست خواهیم یافت.

وی با اشاره به 4 راهبرد کلیدی در انتخابات گفت: امنیت، سلامت، عدالت و مشارکت حداکثری را باید رویه کار در حوزه انتخابات قرار داد.

معاون سیاسی وزیر کشور هدف از برگزاری نشست های منطقه ای در حوزه انتخابات را تبادل تجربیات خواند و بیان داشت: در امر برگزاری انتخابات ما کلاس اولی هستیم.

وی گفت: وزارت کشور و ستادهای استانی در انتخابات به عنوان مجریان برگزاری هیچ سوگیری سیاسی ندارند و از رأی مردم به عنوان امانت و حق الناس صیانت می کنند.

غلامرضا بر ضرورت همکاری نهادهای حاکمیتی با بهره مندی از ظرفیت های دولتی و مردمی برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری و به تبع آن خنثی سازی توطئه های دشمن و تبلیغات منفی تأکید کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور اضافه کرد: انتخابات پیش رو، چهل و یکمین انتخاباتی است که در کشور برگزار می شود و ستاد انتخابات براساس چهار مؤلفه تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت، ازابتدای فرآیند اولیه انتخابات تا زمان برگزاری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه مشترک انتخاباتی برای 475 فرماندار تعریف می شود

برنامه مشترک انتخاباتی برای 475 فرماندار تعریف می شود