مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 23:252023-07-19سياسي

توجه به اقوام سیاست اصولی دولت سیزدهم است/سیستانی ها ولایتمدار و انقلابی اند


معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به رشادت سیستانی ها در طول تاریخ اسلام، گفت: سیستانی ها همواره ولایتمدار و انقلابی بوده اند.

- ایسنا/گلستان معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به رشادت سیستانی ها در طول تاریخ اسلام، گفت: سیستانی ها همواره ولایتمدار و انقلابی بوده اند.

دکتر سیدمحمد حسینی شامگاه چهارشنبه در نشست نخبگان و فرهیختگان سیستانی استان گلستان که در حسینیه سیستانی های گرگان برگزار شد، اظهار کرد: دولت در دو سال گذشته تمام تمرکز خود را بر توجه متوازن بین استان ها و تمرکز بر رفع محرومیت ها معطوف کرده است.

وی با بیان اینکه تاریخ گواه بوده است که سیستانی ها خونخواهان اباعبدالله علیه السلام و قومی ولایتمدار و همیشه بر مدار دیانت بوده اند، افزود: همراهی این قوم بزرگ با نظام و انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

معاون پارلمانی رییس جمهور با تأکید بر اینکه انتصاب دکتر نیکبخت به عنوان وزیر جهادکشاورزی نشان از اعتماد دولت به قوم شریف سیستانی ها است، خاطرنشان کرد: شایسته سالاری همواره شعار اصلی دولت سیزدهم بوده و خواهد بود و توجه به قومیت نافی شایسته سالاری و توجه به کارآمدی افراد نیست.

حسینی با تقدیر از اقدامات تحول گرا در استان گلستان انتقاد و اختلاف سلیقه را امری طبیعی دانست و گفت: آنچه مهم است، اینست که خروجی این انتقادات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اقوام سیاست اصولی دولت سیزدهم است/سیستانی ها ولایتمدار و انقلابی اند

توجه به اقوام سیاست اصولی دولت سیزدهم است/سیستانی ها ولایتمدار و انقلابی اند