مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-13سياسي

«بی حجابی اجباری» توطئه خاص انگلیسی ها بود


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئله کشف حجاب، یک توطئه خاص انگلیسی بود که اختصاص به کشور ما و دوران حکومت جائرانه مزدور ناپاکشان رضاخان نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سیداحمد علم الهدی در جمع پرشور زائران و مجاورانی که در اجتماع باشکوه عفاف و حجاب در ایوان مقصوره حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی از مسیر میدان بسیج تا حرم مطهر رضوی اظهار کرد: باید با روشنگری و تحلیل های فرهنگی، برای نسل جوان تحصیل کرده و دختران روشن اندیش ایرانی تبیین کرد که حجاب افضل ارزش های اعتقادی است و در اثر بی حجابی، کانون خانواده آلوده می شود، اساس فضیلت و هویت ارزشی خانواده به خطر می افتد و راه مراودات غیراخلاقی پیش پای جوان و نسل آینده ساز این کشور باز خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: از همه شما برادران و خواهران، مردم قدرشناس و انقلابی مشهد مقدس که با این اجتماع عظیم سعی در دفاع از شعائر اسلامی دارید، تشکر می کنم.

از خدا می خواهیم که دعای خیر شهدای مظلوم دفاع از عفاف و حجاب در این سرزمین مقدس، شامل حال همه شما باشد و به برکت دعای این شهدا، پایمردی و ایستادگی شما در مسیر احیای ارزش های اسلام مقبول نظر مولایمان حضرت بقیه الله (عج) قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بی حجابی اجباری» توطئه خاص انگلیسی ها بود

«بی حجابی اجباری» توطئه خاص انگلیسی ها بود