مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 22:002023-07-01سياسي

همایش بین المللی سرمایه گذاری در کردستان برگزار می شود


استاندار کردستان با اشاره به برنامه ریزی شهرداری سنندج برای برگزاری همایش بزرگ سرمایه گذاری در حوزه مدیریت شهری، گفت: در صورت امکان این همایش را به صورت بین المللی و با حضور سرمایه گذارانی از اقلیم کردستان عراق را برگزار خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا امشب در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار سنندج که با حضور معاون امور عمرانی و فرماندار سنندج برگزار شد، برای استمرار برگزاری این جلسات اعلام آمادگی کرد و به دلیل اینکه سنندج شهری پرجمعیت، مرکز استان کردستان و به عنوان مرکز منطقه ک،ردی کشور مشهور است لذا می طلبد بیش از این به این شهر رسید و مدیریت شهری به معنای واقعی باید به شورا واگذار شود.

وی گفت: از آنجایی که انسجام و همگرایی و برادری در مجموعه شورای شهر سنندج وجود دارد و اگر شورا نزدیک به استانداردهای قانون اساسی است، تمام خدمات حوزه شهر به آن واگذار شود تا شاهد مدیریت یکپارچه شهری باشیم.

استاندار کردستان اضافه کرد: اگر امروز در شهر سنندج توفیقی وجود دارد و 60 درصد شهر درگیر کار عمرانی است نتیجه وفاق و همدلی است که باید اعضای شورا، شهردار و مجموعه همکاران استانداری و فرمانداری و اصحاب رسانه این وفاق و همدلی را تقویت کنند و اجازه ندهند هیچ شخص و جریانی این تعامل را تضعیف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی سرمایه گذاری در کردستان برگزار می شود

همایش بین المللی سرمایه گذاری در کردستان برگزار می شود