مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 23:402023-07-12بين الملل

تغییر معادلات در فلسطین بعد از عقب نشینی اشغالگران از جنین


جنگ اردوگاه جنین یکبار دیگر معنای وحدت گروه های مقاومت در میدان نبرد را نشان داد، موضوعی که در مورد وضعیت فلسطین تعیین کننده خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یکی از مشکلاتی که همواره در جریان آزادی فلسطین وجود داشت اختلاف نظری بود که میان مبارزان آن سرزمین دیده می شد و همین مساله مانع از آن بود که آنها بتوانند همه انرژی خود را برای مبارزه با دشمن اصلی خود متمرکز کنند.

واشنگتن و تل آویو هم از این مساله نهایت سوءاستفاده را می بُردند و بر آتش تفرقه می افزودند اما اکنون شرایط به نحو غیر قابل انکاری تغییر کرده است.

عنان نجیب کارشناس و تحلیلگر فلسطینی ساکن بیت المقدس درباره تحولات اخیر بعد از جنگ در شهرک جنین اظهار داشت: عقب نشینی نیروهای اسراییلی از مواجهه با مقاومت شجاعانه جوانان فلسطینی در شهر جنین، در شمال کرانه باختری اشغالی نشان داد که معادلات تغییر کرده است.

جنگ اردوگاه جنین یکبار دیگر معنای وحدت گروه های مقاومت در میدان نبرد را نشان داد، موضوعی که در مورد وضعیت فلسطین تعیین کننده خواهد بود .

این تحلیلگر فلسطینی به وب سایت شبکه پرس تی وی گفت: یورش اخیر رژیم صهیونیستی به شهر جنین پس از ناکامی در حمله به نوار غزه، یک عقب نشینی دیگر برای رژیم اشغالگر را رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر معادلات در فلسطین بعد از عقب نشینی اشغالگران از جنین

تغییر معادلات در فلسطین بعد از عقب نشینی اشغالگران از جنین