مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:552023-06-25سياسي

پیگیری موضوع پتروشیمی میانکاله از سوی دادستان کل کشور


دادستان کل کشور در رابطه با پروژه میانکاله توضیحاتی ارائه کرد.

- دادستان کل کشور در رابطه با پروژه میانکاله توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادستان کل کشور، حجت الاسلام والمسلمین منتظری در رابطه با فنس کشی پروژه پتروشیمی میانکاله گفت: همین امروز با رییس سازمان محیط زیست راجع به همین موضوع صحبت و از ایشان سوال کردم شما آیا مجوزی به این آقا دادید که بتواند در آن منطقه چنین تاسیساتی را به وجود بیاورد که ایشان گفتند خیر، ما مجوزی ندادیم و گفتند که یک مصوبه دولت است و این مصوبه باید یا اصلاح و یا ابطال شود و ایشان قول داد که این موضوع را در دولت مطرح کند.

بنا بر آنچه که ایشان اذعان داشتند گفتند که از نظر ما این مجاز نیست و ما حتما مانع آن خواهیم شد و اگر نیاز به ابطال یا اصلاح مصوبه دولت باشد حتما موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: به آقای سلاجقه اعلام کردیم که شما باید به عنوان متکفل و متصدی اصلی این مسئله ورود کنید البته دستگاه های دیگر هم ذیربط و ذینفع هستند، اما فعلا من با ایشان صحبت کردم و ایشان هم قول دادند که مساله را پیگیری جدی کند.

دادستان کل کشور در رابطه با موضوع آزادسازی حریم دریاها، سواحل و رودخانه ها نیز بیان داشت: خوشبختانه در یکی دو سال اخیر هم دستگاه قضایی و هم دولت آقای رییسی ورود جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری موضوع پتروشیمی میانکاله از سوی دادستان کل کشور

پیگیری موضوع پتروشیمی میانکاله از سوی دادستان کل کشور