مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 21:002023-07-04سياسي

700 جهیزیه برای جوانان البرزی در شرف ازدواج تهیه می شود


با همت خیرین البرزی 700 جهیزیه برای جوانان در شرف ازدواج تهیه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی عصر سه شنبه در جلسه با خیرین استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته امامت و ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر خم، به تأثیر مثبت فعالیت های اجتماعی خیرین اشاره کرد و افزود: بی شک خیرین به عنوان یک ظرفیت بزرگ انسان دوستانه بدون هیچ گونه چشمداشتی از تمکن مالی خود در راستای خدمت به جامعه استفاده می کنند.

وی ضعف در زیرساخت های استان را مورد اشاره قرار داد و همراهی خیرین برای جبران عقب ماندگی در سرانه ها را تعیین کننده و بسیار مهم برشمرد.

عبداللهی ادامه داد: بر این اساس دست یاری به سوی افراد خیر و دلسوز استان دراز کرده ایم و در حدود 18 ماه گذشته با تعاملی که بین دولت و خیرین شکل گرفته، شاهد تحولات ارزشمندی هستیم.

وی با بیان اینکه تعامل خیرین طی 18 ماه گذشته اثربخش و کم نظیر بوده است، گفت: برای اینکه تمامی مدارس استان یک شیفته شوند به حدود هزار و 500 مدرسه نیاز است که با همراهی خیرین محقق خواهد شد.

استاندار البرز افزود: ساخت 100 مدرسه در مرحله نخست در دستور کار قرار گرفت که اکنون نیمی از آن تکمیل شده و باقی نیز به سرعت در حال تکمیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 جهیزیه برای جوانان البرزی در شرف ازدواج تهیه می شود

700 جهیزیه برای جوانان البرزی در شرف ازدواج تهیه می شود