مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-01سياسي

برنامه وزارت صمت برای رفع انحصار در بازارها و ایجاد بازار رقابتی


بازار کشور باید بازار رقابتی کامل باشد و دولت نباید مستقیماً در این بازار رقابتی دخالت داشته باشد، اما ضرورت دارد در ابتدا انحصار را رفع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عباس علی آبادی امروز در مراسم روز ملی صنعت و معدن که در مرکز همایش های بین المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران) برگزار شد، اظهار داشت: بسیار خرسندم از اینکه در 4 دهه ای که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد، دستاوردهای شکوهمندی حاصل کرده ایم، اگرچه ناکامی هایی هم داشته ایم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: مقام معظم رهبری طی 10 سال گذشته همه سال ها را با عناوین اقتصادی نام گذاری کردند و سال 1402 هم با عنوان سال رشد اقتصادی و کاهش تورم نام گذاری کردند و فرمودند مسؤولان دولتی و نمایندگان مردم باید مردم را به ایفای نقش مولد در اقتصاد ترغیب کنند و فرمودند برای بخش خصوصی اعتماد را ایجاد کنید تا سرمایه گذاری کنند و بخش خصوصی می تواند.

وی با بیان اینکه وزارت صمت خود را متعهد به تحقق منویات مقام معظم رهبری می داند و معتقد است، خطاب به حضار همایش گفت: این مهم با کمک شما دست یافتنی است، باید از شعار بیهوده پرهیز کرد لذا باید در ابتدا نظرات خودم را در مورد برخی موضوعات بیان کنم اگرچه ممکن است در مدت کوتاه باقیمانده از دولت سیزدهم شانس کمی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه وزارت صمت برای رفع انحصار در بازارها و ایجاد بازار رقابتی

برنامه وزارت صمت برای رفع انحصار در بازارها و ایجاد بازار رقابتی