مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:312023-07-12اقتصادي

بازگشت بزرگترین شناور مقابله با آلودگی های نفتی به آب های ایران


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از بهره برداری آزمایشی شناور چندمنظوره دریاپاک1 به عنوان شناور تخصصی مقابله با آلودگی دریایی پس از اتمام تعمیرات اساسی 14 ماهه، - مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از بهره برداری آزمایشی شناور چندمنظوره دریاپاک1 به عنوان شناور تخصصی مقابله با آلودگی دریایی پس از اتمام تعمیرات اساسی 14 ماهه، در مسیر بوشهر - خارگ خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شناور چندمنظوره دریاپاک1 به عنوان شناور تخصصی مقابله با آلودگی دریایی پس از اتمام تعمیرات اساسی 14 ماهه، در مسیر بوشهر - خارگ مورد بهره برداری آزمایشی قرار گرفت.

محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: شناور دریاپاک 1 نخستین و بزرگترین شناور چندمنظوره مقابله با آلودگی های نفتی کشور و یکی از افتخارات مهم سازمان به واسطه بهره گیری از توان و تخصص متخصصان داخلی است.

این شناور که با 21 میلیون یورو سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی ساخته شده در زمان فعالیت خود نقش قابل توجهی در پاک سازی آلودگی های نفتی ایفا کرده است.

وی ادامه داد: انتظار می رود شناور دریاپاک1 به عنوان شناوری پیشرفته و با استانداردهای روز دنیا پس از تعمیر اساسی به طور مجدد برای پاک سازی آلودگی های نفتی در آب های جنوب کشور بهره گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت بزرگترین شناور مقابله با آلودگی های نفتی به آب های ایران

بازگشت بزرگترین شناور مقابله با آلودگی های نفتی به آب های ایران