مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 12:102023-06-22سياسي

صهیونیست ها از تقویت روابط ایران و عربستان برآشفته هستند


برخی از کشورهای فرامنطقه ای و صهیونیست ها از تقویت روابط ایران و عربستان برآشفته هستند، چرا که آنان همیشه دنبال ایجاد اختلاف در منطقه هستند.

- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برخی از کشورهای فرامنطقه ای و صهیونیست ها از تقویت روابط ایران و عربستان برآشفته هستند، چرا که آنان همیشه دنبال ایجاد اختلاف در منطقه هستند.

حسین نوش آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه ملت های ایران و عربستان برنده بهبود روابط دو کشور هستند، گفت: قطعاً ملت های منطقه هم از بهبود روابط ایران و عربستان منتفع می شوند.

ملت های مسلمان که در سال های اخیر از جدایی ها و افتراق میان برخی از کشورهای منطقه آسیب دیده بودند، حتماً از توافق ایران و عربستان برای از سرگیری روابط منتفع می شوند.

وی بیان کرد: ما امت واحده اسلامی هستیم و علی رغم اختلافاتی که در زمینه های مختلف ممکن است بین ما وجود داشته باشد، باید بیشتر روی اشتراکات خود تکیه کنیم.

جمهوری اسلامی ایران همواره نشان داده است که در ارتباط با کشورها به ویژه کشورهای منطقه و دوست روی نقاط مشترک تکیه می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: ممکن است بین کشورهای مختلف منطقه بر سر مسائل گوناگون اختلاف نظر وجود داشته باشد، اما بیگانگان و دشمنان ما نباید از این اختلافات سو اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها از تقویت روابط ایران و عربستان برآشفته هستند

صهیونیست ها از تقویت روابط ایران و عربستان برآشفته هستند