مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-27فرهنگي

آغاز شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در گنبدکاووس


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از آغاز شانزدهمین جشنواره منطقه ای موسیقی نواحی ایران منطقه یک به میزبانی گنبدکاووس خبر داد.

  - ایسنا/گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از آغاز شانزدهمین جشنواره منطقه ای موسیقی نواحی ایران "منطقه یک" به میزبانی گنبدکاووس خبر داد.

  دکتر محمد رعیت ظهر امروز سه شنبه 6 تیرماه 1402 در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه اجراهای شانزدهمین جشنواره منطقه ای موسیقی نواحی ایران منطقه یک به میزبانی استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس از عصر امروز آغاز می شود، اظهار کرد: این جشنواره غیررقابتی بوده و تماشای آثار برترین هنرمندان استان های قزوین، البرز، تهران، قم، خراسان شمالی، سمنان، مازندران و گلستان برای علاقمندان به هنر فاخر موسیقی در استان و شهرستان گنبدکاووس آزاد است.

وی با تاکید بر اینکه این جشنواره ساعت 11 صبح با برگزاری کارگاه تخصصی موسیقی عاشقی کار خود را آغاز کرد و اجراها تا پنج شنبه 8تیر ماه ادامه خواهد داشت، افزود: مجموعه فرهنگی تجاری وارنا در حاشیه دریاچه مصنوعی گنبدکاووس میزبان هنرمندان عرصه موسیقی از اقصی نقاط کشور خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه همزمان با برگزاری جشنواره مذکور کارگاه های تخصصی با موضوعات نقاره نوازی مذهبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در گنبدکاووس

آغاز شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در گنبدکاووس