مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-03پزشكي

نامه معاون دادستان کل به وزیر بهداشت درباره استحکام بخشی مراکز درمانی


معاون دادستان کل کشور در نامه ای خطاب به وزیر بهداشت بر تشکیل کارگروه ویژه ای به منظور بررسی و اتخاذ تصمیمات اجرایی عاجل در خصوص ایمن سازی، رفع وضعیت مخاطره آمیز یا کاهش خطر ساختمان های ناایمن مراکز درمانی و بیمارستانی تاکید کرد.

- معاون دادستان کل کشور در نامه ای خطاب به وزیر بهداشت بر تشکیل کارگروه ویژه ای به منظور بررسی و اتخاذ تصمیمات اجرایی عاجل در خصوص ایمن سازی، رفع وضعیت مخاطره آمیز یا کاهش خطر ساختمان های ناایمن مراکز درمانی و بیمارستانی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادستانی کل کشور، با عنایت به ضرورت ایمن سازی و استحکام بخشی به ساختمان ها و مراکز درمانی و بیمارستانی، غلامعباس ترکی معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در نامه ای خطاب به وزیر بهداشت و درمان بر تشکیل کارگروه ویژه ای به منظور بررسی و اتخاذ تصمیمات اجرایی عاجل در خصوص ایمن سازی، رفع وضعیت مخاطره آمیز یا کاهش خطر ساختمان های ناایمن مراکز درمانی و بیمارستانی تاکید کرد.

وی گفت: اطمینان از ایمنی و استحکام ساختمان های مراکز درمانی و بیمارستانی به دلیل حضور و تردد روزانه­ مردم به ویژه کارکنان محترم حوزه­ درمان و بیماران، نیازمند توجه ویژه است.

در بخشی از این نامه آمده است: بر این اساس و پیرو نامه نگاری های گذشته در خصوص وضعیت ساختمانهای مراکز درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه معاون دادستان کل به وزیر بهداشت درباره استحکام بخشی مراکز درمانی

نامه معاون دادستان کل به وزیر بهداشت درباره استحکام بخشی مراکز درمانی