مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 19:302023-06-23سياسي

آیین ازدواج 110زوج بشاگردی با حضور معاون رییس جمهور برگزار شد


آیین ازدواج 110 زوج بشاگردی همزمان با هفته ازدواج، به همت بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها، گروه جهادی محبین الائمه و با همکاری مسئولان سردشت در این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در آیین ازدواج 110 زوج بشاگردی که همزمان با هفته ازدواج در سردشت هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: تلاش برای سازگاری در کنار مودت، لازمه تشکیل یک خانواده صمیمی است که باید قدر این مودت را دانست و برای تشکیل خانواده با الگوپذیری از اهل بیت (علیهم السلام) کوشش کرد، چراکه این الگو منشا خیر و برکت در جهان است.

وی با تجلیل از اقدام خیرین و نهادهای مردمی در ترویج سنت حسنه ازدواج و خدمت به مردم محروم منطقه افزود: پیاده سازی سبک زندگی اسلامی موجب گسترش اینگونه اقدامات تحسین برانگیز در تسهیل امر ازدواج و پرهیز از اسراف و تجملات خواهد شد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به سفارش امام راحل نسبت به زوجین گفت: امام (ره) تاکید می فرمود که بروید و با هم بسازید.

این جمله حاوی نکات ارزنده ای جهت پایداری زندگی، ندیدن مشکلات و تلاش برای افزایش صمیمیت در خانواده است که امیدواریم با بکار بستن این توصیه ها، شاهد پرورش نسل هایی برای پیشرفت کشورمان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین ازدواج 110زوج بشاگردی با حضور معاون رییس جمهور برگزار شد

آیین ازدواج 110زوج بشاگردی با حضور معاون رییس جمهور برگزار شد