مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 19:152023-06-28اجتماعي

6 قربانگاه در عید قربان آماده ارائه خدمات به مردم است


مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: همزمان با عید قربان، 6 قربانگاه به صورت ثابت و سیار آماده ارایه خدمات به مردم و ذبح دام های قربانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کریم قدرتی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این روز پنج قربانگاه به صورت ثابت و یک قربانگاه نیز به صورت سیار در سطح شهر از ساعت 6 صبح تا اذان ظهر در خدمت مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز در این فریضه با مردم مشارکت کرده و هزینه ای از بابت ذبح قربانی دریافت نمی کند، اظهار کرد: قربانگاه های ثابت در محل های سازمان کشتارگاه صنعتی، اداره کل کمیته امداد در چهار راه ابوریحان، مؤسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز در خیابان شکلّی، شیرخوارگاه احسان واقع در منظریه و بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در چهار راه بهشتی (منصور سابق) دایر می شود.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: افرادی که قصد نذر قربانی دارند، می توانند از طریق شماره تلفن 137 درخواست حضور قربانگاه سیار در محل کنند تا این گروه به همراه ناظر شرعی و دامپزشک در محل حضور یافته و خدمات لازم در زمینه معاینه دام و انجام مراحل ذبح شرعی را ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 قربانگاه در عید قربان آماده ارائه خدمات به مردم است

6 قربانگاه در عید قربان آماده ارائه خدمات به مردم است