مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 01:252023-06-27سياسي

وزیر راه و شهرسازی: نظارت بر دفاتر مشاور املاک بیشتر می شود


نمی توانیم ساکت بنشینیم تا تعدادی خانه ساخته شود و خالی بماند اما مردم به دنبال خانه باشند و این خانه ها باید به مردم عرضه شود و وقتی که عرضه شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در اردستان، اظهار داشت: مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر شهر انقلابی اردستان برنامه ای است که باید در آن از عظمت انقلاب و حرکت بزرگ هفتم تیر سخن گفت تا حق مطلب ادا شود.

وی افزود: در طول تاریخ اسلام قیام های بسیاری داشتیم که سرنگون شده یا با شکست مواجه شده است.

بذرپاش تصریح کرد: امام خمینی(ره) توانست با یک خروش ملت را با خود همراه کند در این شرایط و بعد از گذشت 44 سال از پیروزی انقلاب، باز هم مردم پای انقلاب اسلامی و گرامیداشت شهدا هستند و به ندای شهدا لبیک می گویند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: به فضل خداوند انقلاب اسلامی ایران سرشار از پدیده های واقعی همچون شهدا است و رهبر انقلاب از آن به عنوان رویش های انقلاب رونمایی کردند و سختی های زندگی نباید باعث فراموشی ما از ایام الله ها همچون یادواره شهداها شود.

وی تاکید کرد: مشکلات بسیاری در کشور وجود دارد و ما وارث چندین سال نساختن مسکن در کشور هستیم که بر روی قیمت تاثیر گذاشته است، مسکن زمین و مصالح آن در داخل کشور اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه و شهرسازی: نظارت بر دفاتر مشاور املاک بیشتر می شود

وزیر راه و شهرسازی: نظارت بر دفاتر مشاور املاک بیشتر می شود