مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:102023-06-26اقتصادي

برخورداری 7500 مستمری بگیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر همدان از بیمه تکمیلی


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت: 7500 نفر از مستمری بگیران صندوق بیمه روستاییان و عشایر سطح استان همدان از پوشش بیمه تکمیلی برخوردار هستند که این امر یکی از نیازهای مهم و ضروری این صندوق بود.

- ایسنا/همدان مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت: 7500 نفر از مستمری بگیران صندوق بیمه روستاییان و عشایر سطح استان همدان از پوشش بیمه تکمیلی برخوردار هستند که این امر یکی از نیازهای مهم و ضروری این صندوق بود.

حاتم شکری دوشنبه 5 تیرماه در جلسه صندوق بیمه روستاییان و عشایر شهرستان بهار، اظهار کرد: از سال تأسیس این صندوق تاکنون دو میلیون و 600 هزار نفر در سطح کشور عضو این صندوق شده اند و 170 هزار نفر از این صندوق ماهانه حقوق دریافت می کنند.

وی صندوق بیمه روستاییان و عشایر را یکی از موفق ترین و جوان ترین صندوق های بیمه سطح کشور دانست و افزود: در حال حاضر تراز مالی صندوق بیمه روستاییان و عشایر تا سال 1422 نسبت به سایر صندوق های بیمه دیگر مثبت ارزیابی شده است.

شکری تصریح کرد: در سطح استان همدان 145 هزار نفر بیمه شده صندوق بیمه روستاییان و عشایر بوده که از این تعداد 7600 نفر از این صندوق ماهیانه حقوق دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری 7500 مستمری بگیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر همدان از بیمه تکمیلی

برخورداری 7500 مستمری بگیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر همدان از بیمه تکمیلی