مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 22:502023-07-12ورزشي

تجمع مردم لواسان به مناسبت روز عفاف و حجاب


تجمع مردم انقلابی لواسان به مناسبت روز عفاف و حجاب امروز در مجموعه ورزشی شهدای گمنان لواسان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، تجمع مردم انقلابی لواسان به مناسبت روز عفاف و حجاب امروز با حضور سرهنگ ناظریه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر، حجت الاسلام ایمانی امام جمعه لواسانات، علی اکبری بخشدار لواسانات در مجموعه ورزشی شهدای گمنان لواسان برگزار شد.

سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم اظهار کرد: ما ملت بزرگ ایران با دید اعتقادی، اسلام اهل بیتی و غیرت ملی، ناموس پرست هستیم و این ناموس پرستی را از سرور و سالار شهیدان در گودال قتلگاه آموخته ، سرلوحه حیاط طیبه خویش قرار داده و در وجودمان نهادینه کرده ایم و اکنون برای آن با غیرت ایستادگی می کنیم.

وی گفت: ما در 8 سال جنگ تحمیلی با دست خالی اما با توکل، توسل و هدایتگری امام راحل(ره) در مقابل همه اشرار عالم که با انواع تجهیزات اعم از بمب شیمیایی مقابل انقلاب نوپا و ناموس ما برخواسته بودند، بخاطر بقای دین، تفکر اهل بیت(علیهم السلام) و عاشورا و بخاطر مردم ایستادگی کردیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما در طول دفاع مقدس 188 هزار شهید، حدود 700 هزار جانباز و 40 هزار اسیر تقدیم کردیم، اما اجازه ندادیم پای نحس بیگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع مردم لواسان به مناسبت روز عفاف و حجاب

تجمع مردم لواسان به مناسبت روز عفاف و حجاب