مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 00:102023-06-28فرهنگي

تازه هایی از ساعد سهیلی، یکتا ناصر و فرج علیپور


بستری شدن یک کارگردان سینما، اکران فیلمی با بازی ساعد سهیلی، یک نمایش جدید با بازی یکتا ناصر ، آغاز جشنواره عروسکی مبارک بدون شادپیمایی، انتقاد هنرمندان رادیو به دستمزدشان، - معرفی سرپرست موزه هنرهای معاصر، هنرنمایی زنان در نمایشگاه نقاشی آبگون ، گزارش هایی از جشنواره موسیقی نواحی و اجرای فرج علیپور در تهران، بازگشت نقش برجسته قاچاق شده به ایران، فاجعه در مسجد 800 ساله و اعلام جزییات و هزینه قربانی حج تازه ترین اخبار فرهنگی هنری هشتم تیرماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز چهارشنبه هفتم تیرماه مطلع شدیم که ابراهیم وحیدزاده، کارگردان سینما به دلیل خونریزی مغزی و جراحی در بیمارستان بستری است.

این فیلمنامه نویس، تهیه کننده، کارگردان و تدوینگر سینمای ایران که ساخت فیلم هایی همچون تحفه ها ، مجسمه ، عشق فیلم ، معادله ، شام عروسی و تاکسی نارنجی را در کارنامه خود دارد، از حدود 15 سال قبل فیلمی نساخته و آخرین اثرش عروسک در سال 1388 است.

شهرک با ساعد سهیلی اکران می شود این در حالی است که فیلم سینمایی شهرک به کارگردانی علی حضرتی و با بازی ساعد سهیلی پس از دو سال از هفته آینده روی پرده سینماها می رود.

شهرک دومین فیلم سینمایی علی حضرتی است که سال 1400 تولید شد و در چهلمین جشنواره فیلم فجر نیز به نمایش درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه هایی از ساعد سهیلی، یکتا ناصر و فرج علیپور

تازه هایی از ساعد سهیلی، یکتا ناصر و فرج علیپور