مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-17سياسي

لزوم تبدیل فناوری هسته ای به باوری فراگیر در میان دانش آموزان


در این دوره مدیریت سازمان انرژی اتمی ایران و در همکاری با وزارت آموزش و پرورش به دنبال تبدیل فناوری هسته ای به یک باور فراگیر بین دانش آموزان و خانواده ها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره ملی من فناوری هسته ای هستم با اشاره به امضای تفاهمنامه مشترک با وزارت آموزش و پرورش در جریان برگزاری این آیین اظهار کرد: اختتامیه دومین جشنواره ملی من فناوری هسته ای هستم در حالی برگزار شد که یک بعد بین المللی داشت که اکنون و با پیگیری آژانس بین المللی اتمی در حال انجام است.

وی افزود: موضوع معرفی فناوری هسته ای به مردم از سال 1400 و در این دوره مدیریت سازمان انرژی اتمی ایران در قالب یک همکاری مشترک با وزارت آموزش و پرورش دنبال شد.

در سازمان انرژی اتمی ایران به دنبال این هستیم که از سنین پایه، فناوری هسته ای برای دانش آموزان و خانواده ها به یک باور فراگیر تبدیل شود.

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه این باورسازی روش های گوناگونی را طلب می کند، تصریح کرد: در این چارچوب در تعامل با وزارت آموزش و پرورش بحث ایجاد یک باور فراگیر لازم بود که ساماندهی شود تا با تعلیم و تربیت نیروی انسانی و از طریق توسعه باور، فناوری هسته ای را فراگیر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبدیل فناوری هسته ای به باوری فراگیر در میان دانش آموزان

لزوم تبدیل فناوری هسته ای به باوری فراگیر در میان دانش آموزان