مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-03ورزشي

400 کانون مساجد استان مرکزی مجری برگزاری طرح های اوقات فراغت


مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: 600 کانون در سطح استان وجود دارد که از این تعداد 400 کانون مجری برگزاری طرح های اوقات فراغت است.

- مرتضی انقانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: طرح اوقات فراغت تابستان 1402 با عنوان مسجد، کانون نشاط در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار می شود وی افزود: این کلاس ها ویژه نونهالان نوجوانان و جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد با موضوعات فرهنگی هنری آموزشی ورزشی تفریحی برگزار خواهد شد.

مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه رشته های کلاس های هر کانون در مناطق مختلف متفاوت است اضافه کرد: کانون ها بر اساس نیازسنجی مخاطبان خود اقدام به برگزاری کلاس ها می کنند.

انقانی ادامه داد: 600 کانون در سطح استان داریم که از این تعداد 400 کانون مجری برگزاری طرح اوقات فراغت است؛ رشته های قرآن، احکام، نقاشی، طراحی، خیاطی، کتابخوانی کمک درسی، کامپیوتر، کاردستی، کیف دوزی، عروسک سازی، فینگرفود و ورزشی مانند تنیس، فوتبال، والیبال در این کانون ها ارائه می شود.

وی بیان کرد: استقبال از کلاس های اوقات فراغت همه ساله به صورت باشکوه برگزار می شود و والدین به خاطر امنیت کلاس ها که در مکان امن الهی در مساجد برگزار می شود با خیال راحت فرزندان خود را راهی می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 کانون مساجد استان مرکزی مجری برگزاری طرح های اوقات فراغت

400 کانون مساجد استان مرکزی مجری برگزاری طرح های اوقات فراغت