مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-15سياسي

ضرورت آشنایی جوانان و نوجوانان با شهدا


ضرورت دارد جوانان و نوجوانان را که درک کمتری از شهدا و دفاع مقدس دارند، با شهدا آشنا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد هادی احمدی طبا ظهر شنبه در جلسه ستاد کنگره شهدا اردستان، اظهار داشت: تأثیر یادواره های شهدا در شهرستان اردستان بسیار زیاد بوده همچنین برخی از یادواره های شهدا همچون یادواره کارگری، شهدای بانوان و نظایر آن برای اولین بار است که در سطح شهرستان برگزار شده و این نشان از یک اتفاق بزرگ است.

وی افزود: یادواره شهدا درب منازل شهدا نیز برگزار شده و یادواره شهدای خانگی نیز در دستور کار قرار دارد که در هر خانه یک یادواره برگزار می شود، ضرورت دارد جوانان و نوجوانان را که درک کمتری از شهدا و دفاع مقدس دارند، با شهدا آشنا کنیم.

فرماندار اردستان تصریح کرد: یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان شهرستان اردستان با محوریت مدارس برگزار می شود همچنین در سال جاری اتفاقات خوبی در هنر رسانه ای شهدا در این شهرستان رقم خواهد خورد که این امر مدنظر رهبر انقلاب نیز است.

احمدی طبا یادآور شد: اولین سرود ویژه شهدای شهرستان اردستان که در این سرود نام شهدای شهرستان آورده شده، تا شهریور رونمایی خواهد شد و ضرورت دارد در راستای برقراری ارتباط بین دانش آموزان و جوانان و شهدا برنامه ریزی هایی را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آشنایی جوانان و نوجوانان با شهدا

ضرورت آشنایی جوانان و نوجوانان با شهدا