مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 21:302023-07-22ورزشي

آماده حضور در رقابت های آسیایی و پارالمپیک می شوم


2 ماه آینده بازی های آسیایی و یک سال دیگر نیز پارالمپیک برگزار می شود و تمام تلاش خود را برای آمادگی حضور در این مسابقات به کار می گیرم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر خسروانی عصر شنبه در حاشیه آیین تجلیل از قهرمانان ملی مسابقات جهانی پا را دوومیدانی که در فرمانداری گناوه برگزار شد، اظهار داشت: دهمین دوره رقابت های پا را دو و میدانی قهرمانی جهان در پاریس برای کسب سهمیه پارالمپیک در هفته گذشته برگزار شد و در این رقابت ها موفق به کسب مدال نقره و سهمیه پارالمپیک شدم.

دوومیدانی کار عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران افزود: این مسابقات جهانی هر 2 سال یک بار برگزار می شود و ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک شرکت می کنند که تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات نیز بالا است.

دارنده مدال طلای پارالمپیک گفت: در رشته پرش طول کلاس T12 که من حضور داشتیم ورزشکاران 13 کشور شرکت کننده داشتند که به لطف خدا توانستم هم سهمیه المپیک و هم مدال نقره رقابت ها را کسب کنم.

خسروانی گفت: رکورد من در این رشته در المپیک توکیو هفت متر و 21 سانتیمتر بود که توانستم در رقابت های جهانی پاریس 25 سانتیمتر ارتقا رکورد ثبت کنم و موفق به پرش به طول هفت متر و 26 سانتی متر شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده حضور در رقابت های آسیایی و پارالمپیک می شوم

آماده حضور در رقابت های آسیایی و پارالمپیک می شوم