مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-19اجتماعي

اجرای طرح شمیم حسینی در استان بوشهر


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از اجرای طرح «شمیم حسینی» برای کمک به هیئت ها و حسینیه ها در محرم خبر داد.

- بوشهر - معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از اجرای طرح شمیم حسینی برای کمک به هیئت ها و حسینیه ها در محرم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی حسینی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح در راستای نظارت و صیانت از اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش و جهت دهی به نحوه مصرف و هزینه کرد عوائد حاصله از موقوفات متصرفی مرتبط با نیات تعزیه داری، روضه خوانی و اطعام در قالب کمک به هیئت های مذهبی، بقاع متبرکه و مساجد اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح از ابتدای ماه محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، تصریح کرد: طبخ و توزیع غذا، کمک به هیئت های مذهبی و اجرای برنامه های عزاداری و سوگواری از دیگر برنامه های اجرایی در قالب طرح شمیم حسینی است.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف استان بوشهر خاطر نشان کرد: در این طرح به 200 هیئت مذهبی استان بوشهر در قالب بن کارت خرید کالا به ارزش چهار میلیارد ریال از محل اجرای امینانه نیات واقفان خیر اندیش استان مساعدت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شمیم حسینی در استان بوشهر

اجرای طرح شمیم حسینی در استان بوشهر