مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-09اقتصادي

رشد درآمد 72 درصدی نماد توسن در 6 ماهه در مقایسه به دوره مشابه سال قبل


بر اساس گزارش کدال، شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین با نماد توسن درآمد شناسایی شده از خدمات و فروش قابل ارائه به مشتریان خود را در دوره 6 ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 1402 نسبت به دوره مشابه سال قبل 72 درصد اعلام می کند.

- شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین با نماد توسن در بورس، در آخرین گزارش فعالیت یک ماهه منتشر شده خود در کدال، از درآمد شناسایی شده منتهی به 31 خرداد ماه، آمارهایی در حوزه درآمد حاصل از   خدمات پشتیبانی ، فروش نرم افزار و فروش سخت افزار در این دوره یک ماهه ارائه می دهد.

شرکت توسن درآمد شناسایی شده در دوره یک ماهه خرداد ماه را 132 میلیارد تومان اعلام می کند در حالیکه این رقم در ماه قبل آن 38 میلیارد تومان بوده که مقایسه این ارقام از رشد 247 درصدی درآمد برای این نماد بورسی در خرداد ماه حکایت می کند.

درآمد ناشی از خدمات پشتیبانی این نماد بورسی در خرداد ماه بیشترین گزینه درآمدی این شرکت بوده و معادل 51 میلیارد تومان است.

همچنین این شرکت از فروش نرم افزار 47 میلیارد تومان و در بخش سخت افزار نیز در همین ماه 34 میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است که هر یک از این گزینه های درآمدی، درصد بسیار بالای رشد درآمدی را در مقایسه با ماه قبل آن نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد درآمد 72 درصدی نماد توسن در 6 ماهه در مقایسه به دوره مشابه سال قبل

رشد درآمد 72 درصدی نماد توسن در 6 ماهه در مقایسه به دوره مشابه سال قبل