مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:312023-07-21سياسي

امام جمعه کرج: برای حفظ جهان اسلام باید از ایران محافظت شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز، در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهدا(ع)، به تاریخ اسلام و دشمنی ها با ارزش های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در آن دوران نمازهای جمعه، مساجد، هیات ها، مصلی ها و.

نقش همدلی و ایجاد اتحاد را ایفا می کردند.

نقش ائمه جمعه و مصلی ها در حفظ اتحاد در جامعه امام جمعه کرج با اشاره به اینکه از این رو نیاز به توصیه تقوا در نمازهای جمعه یک اصل است، اضافه کرد: نماز جمعه با نمایش ارکان اقتدار، اسلام را نشان می گذارند که چگونه باید جبهه حق به نمایش گذاشته شود؛ نماز جمعه نشان دهنده پیوند جمهوریت و اسلامیت است و بصیرت و اخلاق را ارتقاء می دهد.

در این میان ائمه جمعه نیز همواره به دور از جناح های مختلف و در مسیر اسلام و انقلاب اسلامی حرکت کرده اند.

خطیب نماز جمعه کرج با تأکید بر اینکه مصلی فرصت های فراوان فرهنگی به همراه دارند، اظهار کرد: اقدامات بسیاری در مصلی ها صورت می گیرد که البته باید اطلاع رسانی نیز شود.

دشمن از نماز جمعه تراز هراس دارد، باید بداند که ما با قدرت درحال فعالیت هستیم از این رو تمام تلاش خود را برای بی رونق کردن نماز جمعه و عدم حضور افراد در این نماز مهم سیاسی بکار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: برای حفظ جهان اسلام باید از ایران محافظت شود

امام جمعه کرج: برای حفظ جهان اسلام باید از ایران محافظت شود