مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-18سياسي

تعیین تکیلف بدهی و طلب های شهرداری تهران با 10 نهاد


معاون مالی شهردار تهران اعلام کرد با 10 نهادی که شهرداری تهران بدهی و طلب داشت، جلسه گذاشتیم و بخشی از آنها تعیین تکلیف شد.

- معاون مالی شهردار تهران اعلام کرد با 10 نهادی که شهرداری تهران بدهی و طلب داشت، جلسه گذاشتیم و بخشی از آنها تعیین تکلیف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لطف الله فروزنده در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازخزانه دار شورای شهر پیرامون حساب های درآمد و هزینه شهرداری تهران در سه ماهه اول امسال گفت: افق روشن و مشخص است.

چرا که اتفاقات خوبی نسبت به گذشته در حال رخ دادن است و این ناشی از سیاستگذاری های شورا و تلاش شهرداری تهران است.

وی با بیان اینکه مطالبه اصلی ما از دولت با ارزش افزوده بود و همچنین در حوزه توسعه شهری 97 درصد از مطالبات محقق شده است، افزود: عمده این دستاوردها ناشی از رونق ساخت و ساز آن هم عمدتا در جنوب تهران بوده که پیام مهمی دارد و نشان می دهد باز کردن گره های شهر توسط شورای شهر و اقدامات کمیسیون ماده 5 مطلوب بوده است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه معمولا وقتی سه ماه اول سال را تمام می کنیم تازه تحرکات مالی بیشتر می شود، اما امسال در سه ماهه اول سال اتفاقات خوبی رخ داده است، گفت: 288 میلیارد تومان از 289 میلیارد تومان بودجه مصوب حمل و نقل در 3 ماه اول سال محقق شده که نشان دهنده تحقق 99 درصدی است و همچنین 465 میلیارد تومان از بودج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکیلف بدهی و طلب های شهرداری تهران با 10 نهاد

تعیین تکیلف بدهی و طلب های شهرداری تهران با 10 نهاد