مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-11پزشكي

افراد مرتبط با دام با کمترین علائم به مراکز درمانی مراجعه کنند


مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان با ابراز نگرانی از شیوع تب کریمه کنگو به عنوان بیماری مشترک بین انسان و حیوان، بر لزوم رعایت نکات بهداشتی تاکید کرد.

- مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان نسبت به تب کریمه کنگو هشدار داد افراد مرتبط با دام با کمترین علائم به مراکز درمانی مراجعه کنند ایسنا/کرمان مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان با ابراز نگرانی از شیوع تب کریمه کنگو به عنوان بیماری مشترک بین انسان و حیوان، بر لزوم رعایت نکات بهداشتی تاکید کرد.

دکتر علی احمدی در گفت وگو با ایسنا از تولیدکنندگان و افرادی که در کشتارگاه ها و مراکز بسته بندی گوشت کار می کنند، خواست در صورت ایجاد هرگونه زخم یا جراحت جلدی در حین کشتار و با بروز علائم بیماری، سریعا به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند و افزود: بر اساس آمار وزارت بهداشت و درمان تاکنون 28 نفر در کشور به بیماری تب کریمه کنگو مبتلا شده و متاسفانه سه نفر فوت کردند، بنابراین انتظار می رود هموطنان نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی بیماری تب کریمه کنگو را خطرناک اما قابل تشخیص و درمان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه شرایط تشخیص و درمان بیماری تب کریمه کنگو (مشترک بین انسان و دام) در کشور مهیا شده، اما رعایت اصول بهداشتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد مرتبط با دام با کمترین علائم به مراکز درمانی مراجعه کنند

افراد مرتبط با دام با کمترین علائم به مراکز درمانی مراجعه کنند